Van bezoeker naar klant

Naast een goede technische werking is een passende vormgeving essentieel om van een webshop bezoeker een klant te maken. Met vormgeving kunnen we onderscheiden van concurrentie, vertrouwen wekken van klanten en zorgen dat klanten gemakkelijk en intuïtief door de site kunnen navigeren. We kunnen complexe technieken werkbaar maken voor iedereen en bovenal een prettige gebruikerservaring creëren. 

Ons designteam gaat graag met u om de tafel om uw kennis van de markt te combineren met onze kennis en vormgeving om zo tot de ultieme e-commerce ervaring te komen. 

Van bezoeker naar klant
full service

Realistisch en futuristisch

Dankzij de nauwe samenwerking tussen onze designers en developers zijn we altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden. 
b2b

Omnichannel

Experius begrijpt dat een B2B webshop niet hetzelfde is als een B2C webshop. Daarom hebben wij een B2B e-commerce oplossing ontwikkeld die aansluit bij de klant. 
partner

Partnerschap

Bij Experius geloven we in langdurige partnerschappen met onze klanten. Zo denken we ook na het initële (re)design traject graag mee met de doorontwikkeling en het visueel up-to-date te houden van de webshop. 

User-centered design

Elke webshop begint bij de eindgebruiker. Door een duidelijk beeld te creëren van de bezoeker van uw webshop kunnen we gerichter ontwerpen. Samen zorgen we ervoor dat het design aansluit om de wensen en verwachtingen van uw klanten.

User-centered design

De fundering

Nu de wensen van de eindgebruiker duidelijk zijn, is het tijd voor uw wensen. Door al vroeg in het traject na te denken over de functionele vraagstukken komen we later in het traject niet voor verrassingen te staan. Samen leggen we hiermee de basis voor het platform.
De fundering

Conversie & Usability

Als we eenmaal weten voor wie en wat we precies gaan ontwerpen kunnen we ons bezig houden met hoe we gaan ontwerpen. Hierbij gaan de begrippen Usability en Conversie hand in hand. We hebben hiervoor een checklist opgesteld. Bij elk onderwerp gaan we op zoek naar de perfecte balans tussen usability en conversie.

Conversie & Usability

Mobile first

Dat elke website een goed werkend mobiele variant moet hebben is niets nieuws meer. Bij Experius werken we daarom 'Mobile First'. Door een nauwe samenwerking met onze developers zorgen we ervoor dat het design op elk formaat optimaal werkt.

Mobile first

Van platform naar ervaring

Tot slot is het belangrijk dat de webshop uw merk vertegenwoordigd en uw klant een ervaring biedt. Om op te vallen tussen de concurrentie is het belangrijk dat de shop zich visueel ook kan onderscheiden. Samen kijken we hoe de merkbeleving naadloos kunnen doortrekken naar uw webshop.
Van platform naar ervaring
oblique-case-header-1

Zodra je de winkel van Oblique binnen stapt ervaar je de exclusiviteit en kwaliteit van de producten. Hoe vertaal je die luxe naar een online omgeving en worden klanten net zo verliefd op de producten op het web als in de winkel? Een maatwerk design en template dat aansluit bij het premium brand Oblique maakt de vertaling van offline naar online mogelijk.

Bekijk deze case
oxfamnovib-case-header-2

Het oude design voor Paktuit en Uitgeverij was niet responsive en maakte gebruik van mobiele websites. Dit is een verouderde manier van werken en minder goed voor de SEO. Aangezien de webshops zijn samengevoegd onder één webshop heeft het design team van Experius een nieuwe design vorm gegeven en responsive template ontwikkeld om de samenvoeging te verduidelijken.

Bekijk deze case

Yannick-vierkant-300x300

Yannick Röling

E-commerce consultant

Phone Number030-8200238
Email Addressyannick@experius.nl

Casper 2

Casper Verhorst

E-commerce consultant

Phone Number030-8200238
Email Addresscasper.verhorst@experius.nl