Experius_logo_color
logo-black
  • Diensten
    • Inzicht en strategie
      • Merk en merkbeleving
    • Concept en prototyping
      • UX / UI Design
    • Development en implementatie
    • Optimalisatie en groei
      • Marketing Automation
  • Technologie
    • Magento - Adobe webshop
      • B2B Webshop
      • B2C Webshop
      • D2C Webshop
    • Shopware webshop
    • Progressive Web Apps (PWA)
    • Akeneo PIM Systeem
  • Ons werk
    • Case PPC
    • Case Boots
    • Case GoGreen
    • Case Sorgente
    • Case Peeze
    • Case EDG Media
    • Case Eleganza
    • Case Bio Futura
    • Case Reclameonline
    • Case Dijkstra
    • Case CakeSupplies
    • Case Print.com
  • Over ons
    • Team
    • Sfeerimpressie
    • Cultuur
    • Partners
    • Kijk op Commerce Magazine
    • Mage2Gen - Module creator
  • Werken bij
  • Blog
Druk op Enter om te zoeken of op ESC om te sluiten.
Contact
  • Home
  • Magento - Adobe webshop
  • B2C Webshop

B2C Webshop

Omnichannel voor merken en retailers

Inmiddels kun je bijna alles online kopen, webshops zijn een onderdeel geworden van ons dagelijks leven. De afgelopen jaren heeft B2C e-commerce in een razendsnel tempo de retailmarkt compleet op zijn kop gezet. Maar hoe blijf je vandaag de dag nog relevant in het strijdveld van consumentenwebshops? Hoe zorg je dat consumenten daar hetzelfde gevoel krijgen als in een fysieke winkel? En hoe zorg je dat je volgend jaar nog steeds relevant bent en kan blijven groeien? Het stopt in ieder geval niet na het opzetten van een webshop.

  • De consument
  • Ervaring en personalisering
  • Traffic & Conversie
  • Omnichannel
De consument

Altijd en overal online bestellen

Je hoort wel eens dat consumenten verwend zijn. Alles moet snel en gemakkelijk en op het moment dat iets niet naar behoren werkt op de webshop, ben je ze kwijt. De consument is niet verwend, de consument weet precies wat hij wel en niet wil. Het allerbelangrijkst is dat je 'de consument' begrijpt en weet waar ze naar op zoek zijn en waar de behoeftes liggen. Dat omzetten in een e-commerce omgeving is onze specialiteit. 

B2B webshop 3
B2C webshop 1
Ervaring en personalisering

UX meets UI

Waar twee decennia geleden online bestellen een op zichzelf staande ervaring was, is dit nu de normaalste zaak van de wereld. Vandaag de dag verwacht de consument veel meer, de ervaring telt. Goede product data, een supersnelle webshop, een heldere structuur en content die voor jouw doelgroep relevant is. Alles voor meer gemak. Door middel van vernieuwend webshop design, UX, UI en het neerzetten van het merk geven wij de ervaring een boost. 

Trafic en conversie

Consument aantrekken en behouden

Je B2C webshop kan nog zo mooi zijn, het doel moet niet uit het oog verloren worden. ''Hoe begeleid ik de klant naar het vinden van het juiste product?'' Ofwel, hoe zorg je er voor dat de webshop vindbaar is en consumenten de juiste producten kunnen vinden. Dat dit dan ook nog soepel en snel gaat, is een must. Marketing is key in B2C e-commerce, het door en door kennen van de doelgroep het belangrijkste. 

B2C webshop 4
B2C webshop 5
Omnichannel

(Online) Winkelbeleving

Consistentie en herkenbaarheid zijn belangrijk voor het optimaliseren van klantloyaliteit. Online heb je geen personeel dus hoe blijf je vriendelijk en persoonlijk? En hoe zorg je er voor dat de informatie over producten, verzending en aanbiedingen duidelijk en goed te vinden is? Je wilt op elk moment van de klantreis die fantastische ervaring bieden.

Een webshop waar een PIM systeem en marketing automation naadloos aan gekoppeld zijn, is een oplossing hiervoor.  

Wat ik wil is een goed werkend technisch platform met de technieken van nu, een jasje van nu en het doel van morgen halen. Daarom hebben we gekeken welk e-commerce platform high-end en betaalbaar is binnen de huidige markt. Dat bleek nog steeds Magento te zijn. Wél is er besloten om over te stappen van Magento Open Source naar Magento Commerce Cloud. Hierdoor zijn we klaar voor de aankomende jaren. En kunnen we verder opschalen door alle (nieuwe) digitale technieken die nu bekend en handig zijn. Een stabiel en snel platform mag hierin als fundering niet ontbreken.

Marijn Soetekouw - Online Manager Boots Nederland

B2C E-commerce: Magento & Experius

Bij Experius geloven we dat iedere B2C webshop een combinatie moet zijn van wat jouw organisatie wil uitstralen en wat jouw doelgroep wenst te ervaren. Een fantastische gebruikerservaring, snelle laadtijd en passend design zijn leidend hierin. Om aan deze eisen te voldoen, bieden wij een eigen ontwikkelde B2C oplossing op basis van Magento. 

Een krachtig fundament, boordevol functionaliteiten die helpen de consument zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit alles ontwikkeld op het platform van Magento-Adobe. Schaalbaar, uit te breiden en snel internationaal in te zetten. De controle over de ervaring ligt in handen van jou en jouw team.

De oplossing kan volledig in de 'look en feel' van jouw organisatie ontworpen worden en met het advies dat onze consultants geven over marketing, het merk en de merkbeleving vergroot jij de merkbekendheid en de merkvoorkeur.

Experius_Magento_logo

Deze B2C klanten gingen jou voor:

logo-eleganza_1 Experius_Boots_website_logo Sorgente Dranknl-logo-new deleukstetaartenshop powercomponents logo peeze Directplant logo
Onderscheid je van de concurrentie

Zet e-commerce in om de consument te inspireren en overtuigen.

Neem contact op
Button Text
Experius_logo
Newtonlaan 271
3584 BH Utrecht
Nederland
0308200238
info@experius.nl
Experius
  • Over ons
  • Cases
  • Diensten
  • Vacatures
  • Technologie
  • Privacyverklaring
Technologie
  • PWA
  • Magento
  • PIM
  • Marketing Automation
Blijf op de hoogte

Je wilt op de hoogte zijn van wat er speelt in e-commerce. Logisch. Schrijf je daarom in op onze nieuwsbrief. Zouden wij ook doen.

©2021 Experius - Onderdeel van Happy Horizon