Experius_webwinkelvakdagen

Nog precies twee weken en dan is het zo ver: de Webwinkel Vakdagen 2020. Met jaarlijks ongeveer 13.000 bezoekers, 280 exposanten en 200 lezingen en keynotes is dit dé ontmoetingsplaats voor de e-commercebranche.  Zie je door alle lezingen, keynotes en toffe stands door de bomen het bos niet meer? Wij delen graag enkele interessante lezingen met je die je zeker niet mag missen! 

Het gehele programma van de Webwinkel Vakdagen vind je hier.

 

How to Optimize your User Experience with Progressive Web Apps (PWA)
Woensdag en donderdag | 🕛14:00 - 14.30 | 📍 Magento stand 39 

Ook het team van Experius is aanwezig op de Webwinkel Vakdagen. Je vindt ons samen met onze partner Magento op hun stand, C39. Zowel woensdag 29 als donderdag 30 januari geven wij om 14.00 uur in het demo theater op de stand een presentatie over hoe je de klantervaring optimaliseert met Magento PWA Studio. Daarnaast praten we je graag bij over de ontwikkelingen op het gebied van Magento webshops en e-commerce! Natuurlijk ben je beide dagen van harte welkom voor een praatje met onze e-commerce consultants onder het genot van een kopje koffie.

 

- Uitgelichte keynotes en lezingen op woensdag 29 januari -

If you can dream it, you can do it!
🕛10:45 - 11:40 | 📍 Keynote
Wil je de Webwinkel Vakdagen beginnen met een flinke dosis inspiratie? Roland Kahn, eigenaar van o.a. Excellent Retail Brands, America Today, MS Mode, CoolCat junior en het lingeriemerk Sapph bouwde door verschillende overnames een internationaal mode-imperium. Tijdens zijn lezing vertelt hij meer over de veranderingen binnen de retail en winkelstraten en inspireert hij je met zijn ervaring als ondernemer. 

 

Zo kom je binnen 2 weken op de eerste pagina van Amazon met jouw product!
🕛14:45 - 15:15 | 📍Lezingenzaal 1
De tijd dat je een webshop winstgevend kon runnen vanaf je zolderkamer is voorbij. Het verkopen via externe platformen zoals Amazon is namelijk veel aantrekkelijker. Zonder grote investeringen en met slechts een handjevol producten kun je al zeer succesvol worden op Amazon. In deze lezing laat Marco Coninx je precies zien hoe je dat kunt bereiken. Kun je niet wachten? Lees dan ons blog over de komst van Amazon en wat je hiervan kunt verwachten.

 

Experiencing Product Management 
🕛 15:30 - 16:00 | 📍Lezingenzaal 6 

Wanneer je graag je klant centraal stelt, mag je de presentatie van Eduard Brenninkmeijer, Head of Marketing & eCommerce van AGU zeker niet missen! Hij vertelt je meer over het optimaliseren van de klantervaring door middel van het inzetten van Akeneo’s Product Information Management systeem

 

- Uitgelichte keynotes en lezingen op donderdag 30 januari -

Checkout innovatie
🕛10:40 - 11:00 | 📍Lezingenzaal 11 

Geïnteresseerd in e-commerce ontwikkelingen en betaalmethoden? Ga dan naar de presentatie van Michiel van Werkhoven en Frank Rengenhart. In deze presentatie brengen zij aan het licht hoe MultiSafepay een winnende betaalmix voor je aanlevert in combinatie met unieke betaaldiensten en producten – volledig afgestemd volgens de klant.

 

Hoe experience-driven commerce naar het volgende niveau te tillen
🕛11:15 - 11:45 | 📍Lezingenzaal 7 

Heb je het even gehad met presentaties en ben je op zoek naar een kort maar krachtige discussie? Ga dan naar lezingenzaal 7. Mehmet Olmez (Managing Director bij Accenture Interactive), Ray Bogman (Magento Senior Business Solutions Architect bij Adobe), Monica Vos (Marketing Directeur bij Van Gils), and Luuk Schouten (Teamleider Digital Transformation bij Reckitt Benckiser) voeren een panel discussie over de relevantie van Experience-Driven commerce en hoe hier als bedrijf succesvol in te zijn.

 

Black Friday en Cyber Monday binnen e-commerce
🕛14:00 - 14:30 | 📍Lezingenzaal 9

Zoals je wellicht afgelopen november al merkte, worden Black Friday en Cyber Monday steeds populairder in Nederland. Veel consumenten webshops schreeuwen kortingen, maar ook als B2B organisatie kun je hier online flink van profiteren. Makro Kerstpakketten zet de Black Friday en Cyber Monday periode succesvol in om de verkoopresultaten flink te boosten. In deze presentatie kom je alles te weten over hoe Makro Kerstpakketten als echte B2B speler online deze periode inzet. Uiteraard kun je veel van hun learnings en tips ook meenemen als je een B2C webshop hebt! Of download onze brochure met tips en tricks hoe je je optimaal kunt voorbereiden op feestdagen en piekmomenten.

 

Wij hebben er zin in!  Heb je je nog geen ticket? Meld je gratis aan via deze aanmeldlink en dan zien we elkaar op de Webwinkel Vakdagen.

 

Leestips:

 

Mail marketing@experius.nl

Phone 030-8200238