webwinkelvakdagen-heater

23 en 24 januari is het tijd voor de 13e editie van de Webwinkel Vakdagen. Met meer dan 180 sprekers, 270 exposanten en vorig jaar een record aantal van 12.542 bezoekers is dit het grootste e-commerce event van de Benelux. Dit jaar zullen de Webwinkel Vakdagen wederom in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvinden en wij zijn natuurlijk ook weer aanwezig. Lees verder en kom er achter waarom jij de ‘Vakdagen’ niet kan missen en waar wij dit jaar naar uit kijken.

 

5 redenen om naar de Webwinkel Vakdagen te komen

  1. Verbreed je e-commerce kennis

Start 2019 met nieuwe kennis over verschillende onderwerpen rondom e-commerce. Met meer dan 180 sprekers die vertellen over uiteenlopende onderwerpen zijn er genoeg inspirerende sessies die je kunt bijwonen. Wil je het volledige programma bekijken? klik dan hier.

  1. Laat je adviseren

Op de ‘Vakdagen’ presenteren meer dan 270 e-commerce leveranciers zich. Daar zitten genoeg experts tussen met elk een eigen expertise, die jou zouden kunnen adviseren. Denk aan adverteer-diensten, betaaloplossingen, juridische dienstverleners en fulfillment- en verzendpartijen. Zij bieden allemaal ervaringen, inzichten en oplossingen, waarmee jij direct aan de slag kunt. Klik hier voor de gehele exposanten lijst. 

  1. Deel je ervaringen

Met dit jaar een verwachting van meer dan 13.000 bezoekers, zijn de Webwinkel Vakdagen een perfecte gelegenheid om nieuwe contacten op te doen en je ervaringen uit te wisselen. Ontmoet andere webwinkeliers, Multi-Channel Retailers en prominenten uit de branche en start met netwerken! 

  1. Ontmoet onze partners 

Ook zijn er een aantal van onze partners aanwezig op de Webwinkel Vakdagen en zij zijn zeker een bezoekje waard!

  • Exact
    Onze partner Exact vertelt je graag hoe 400.000 MKB'ers wereldwijd competitief en innovatief zijn door het automatiseren van bedrijfsprocessen met Exact Globe of Exact Online. Exact kan je vinden bij stand 141. 
  • Dealer4dealer
    Onze vrienden van Dealer4dealer bouwen koppelingen tussen Exact software en je webshop en vertellen je hier graag meer over. Als je hier meer over te weten wil komen of een andere vraag hebt kun je ze vinden bij stand 57. 
  • Akeneo
    Wil je meer te weten komen over Product Information Management? Dan kan je zeker terecht bij onze partner Akeneo op standnummer 158
  • Afterpay en Buckaroo
    Ben je opzoek naar de juiste betaaloplossingen voor je webshop? Afterpay (stand 296) en Buckaroo (stand 193) kunnen je alles uitleggen over betalingen.
  • Dotmailer en Evoworks
    Meer verkopen en conversies in je webshop? Dotmailer en Evoworks kunnen je alles vertellen over e-mailmarketing en e-commerce marketing. Langs gaan bij Dotmailer kan bij stand 90 of een bezoekje brengen bij Evowerks kan bij stand 70. 

 

  1. Ontmoet ons!

Last but not least: Wil je meer informatie over Experius, Magento, B2B e-commerce, ERP-systemen, koppelingen etc. dan ben je van harte welkom bij onze stand! Wij staan namelijk beide dagen op de 'Vakdagen'. Je kan ons vinden in het Magento Paviljoen bij stand nummer 39. Zien we jou bij de Webwinkel Vakdagen? Meld je dan nu hier aan voor een gratis ticket

WWV19-Plattegrond-Experius-pijl

 

 

3 lezingen waar wij naar uit kijken

  1. Pieter van Herpen - Why PIM isn't enough?

Product Information Management (PIM) is een erg belangrijk element voor merken met een online strategie. Maar het hebben van alleen een PIM systeem is echter niet meer genoeg. Succes volle merken realiseren dat hun klanten behoefte hebben aan ander soort content. Tijdens deze presentatie zal Pieter van Herpen, oprichter van Syndy, aan de hand van voorbeelden vertellen over de complexiteit van content management.

  1. Floris Nijdam - Hoe een goede klantenervaring je positie in de supply chain verbetert. 

Door digitalisering verandert de vraag van de consument razendsnel. B2B-bedrijven willen hun klanten de beste ervaring blijven bieden, maar veranderingen zijn vaak moeilijk door te voeren. Dit komt doordat deze organisaties een schakel vormen in een keten. Tijdens deze presentatie, gepresenteerd door Floris Nijdam, wordt er antwoord gegeven op vragen als; ‘hoe verstevig je jouw positie in de keten door een goede customer experience?’ en ‘Hoe word en blijf je als B2B bedrijf succesvol in deze digitale wereld?’

  1. Jan Dirk Tijssen - De reis naar 60% van de B2B orders online. 

Zijlstra is een meubelspecialist met al 60 jaar aan ervaring binnen de sector. Het bedrijf is in 1957 opgericht als een productiebedrijf voor woondecoratie. Tegenwoordig is Zijlstra leverancier van (kleine) meubelen en verlichting. Ze zijn zowel offline als online sterk aanwezig, met inmiddels maar liefst drie webshops. De specialist was zich echter vanaf het begin al bewust van het feit dat ze hun online aanwezigheid slim aan moesten pakken. In deze sessie zal Jan Dirk Tijssen, financieel manager van Zijlstra, stilstaan bij hoe zij hun B2B klanten weten te overtuigen om online te kopen. 

 

 

Sfeerimpressie van vorig jaar