Kelly Breemer Experius

Foto: Experius mural door Kelly Breemer 

Het jaar 2018 ligt inmiddels achter ons. Een mooi moment om terug te kijken op het afgelopen jaar. Wat hebben wij bereikt? Wat waren de highlights? En waar zetten we dit jaar op in? 

 

Terugblik 

Mocht je onze blog en social media kanalen trouw volgen dan weet je dat er ontzettend veel is gebeurd het afgelopen jaar. Zo is ons portfolio uitgebreid met nieuwe B2B en B2C webshops van Bulbi,  ReclameOnlineSportbase, TevuUkje, Vekto en vele anderen klanten. Ook hebben wij de webshops van bestaande klanten voorzien van een nieuw design of uitgebreid met nieuwe functionaliteiten zoals het donatie platform van Oxfam Novib. Niet alleen ons portfolio is gegroeid, maar ook het aantal Experianen. Het werd dus tijd om te verhuizen naar een grotere locatie op de Newtonlaan in Utrecht! Tot slot mochten we  een aantal prestigieuze prijzen en erkenningen in ontvangst nemen, met dit jaar voor het eerst de award voor European Agency of the Year van dotmailer en een plekje in de Top 250 Groeibedrijven Nederland.  Voor ons betekenen deze prijzen en erkenningen een bekroning voor de innovatie, inzet, samenwerking van ons team, klanten en partners. 

Vooruitblik 2019

Een van onze visiepijlers is klantwaarde. Ons doel is altijd geweest om op klantwaarde een 8 te scoren. Voor 2019 willen wij de klantwaarde nog verder verhogen door te investeren in innovatie en kennisdeling. Op deze manier willen we blijven bijdragen aan het succes en groei van onze klanten. 2019 belooft daarom opnieuw een topjaar te worden. We hebben veel nieuwe ontwikkelingen in petto waar we op dit moment druk mee bezig zijn. Zo zullen we veel aandacht besteden aan het implementeren van PIM systemen en het bouwen van webshops met de Progressive Web App techniek. Begin 2018 zijn we al gestart met de PWA kick-off.  Met de release van Magento 2.3  is Magento PWA studio nu ook beschikbaar gesteld, waardoor onze developers nu echt aan de slag kunnen gaan met Progressive Web Apps! 

 

Terugblik 2018 - 8