Leestijd: [est_time]

Op 7 april 2017 verscheen de twaalfde editie van Emerce 100. Het kwantitatieve imago-onderzoek voor de Emerce 100 is uitgevoerd door het onderzoeksbureau Motivaction.

Hierin wordt gepubliceerd hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en E-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld op:

 

  • Kennis en knowhow (vakinhoudelijke kennis)
  • Prijs- kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid (nakomen van afspraken)
  • Flexibiliteit (omgaan met veranderingen)

 

Dat Experius een mooie positie op deze lijst heeft mogen bemachtigen maakt ons erg trots. Het onderzoek biedt houvast bij het kiezen van bureaus in de onlinebranche en is voor Experius een mooie onderscheiding van ons werk.

Emerce is al sinds 1998 het belangrijkste multimedia platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Emerce loopt voorop in het signaleren van opkomende technologieën en vernieuwende bedrijfsconcepten.

 

Sterrensysteem

Het totale imago per bedrijf wordt uitgedrukt in een aantal sterren. Met dit sterrensysteem krijgt men een beeld van de markt van bedrijven die in imago als leverancier tot de beste van Nederland behoren. Dit jaar zijn er 478 bedrijven die aan deze criteria voldoen en die in deze publicatie voorkomen.

 

Experius

Experius heeft als beoordeling 4,5 ster toegekend gekregen en staat daardoor vermeld in de top 10 E-commercebureaus!
Naast het leveren van kwaliteitsproducten zijn wij iedere dag bezig om onze visiepijlers na te streven;

  • Great place to work
  • Klantwaarde
  • Goed doen

Het behalen van deze positie op de lijst maakt ons trots en benadrukt hetgeen waar wij iedere dag hard aan werken. Het
is een enorme eer om erkenning te krijgen van het werk dat wij doen en hoe onze cultuur door alle medewerkers wordt uitgestraald. Wij streven ernaar om voorop te blijven lopen in opkomende technologieën en vernieuwende bedrijfsconcepten.