Het gebeurd nog al eens dat je in een winkel komt en dat precies het product, of de maat waar je naar op zoek bent niet meer beschikbaar is. Experius heeft samen met Siebel Juweliers gezocht naar een oplossing en deze gevonden. Vanaf nu kan de klant in de winkel van Siebel via de webshop een product of maat bestellen die in de fysieke winkel niet meer beschikbaar is. Deze ontwikkeling zorgt ervoor dat Siebel minder "nee" hoeft te verkopen aan de klant.

 

Hoe werkt het?

Als de maat of kleur die de klant wenst niet op voorraad is in de winkel dan kan de medewerker van Siebel de klant doorverwijzen naar de computer in de winkel. Via deze computer kan de klant naar de webshop om het product alsnog te bestellen en het de volgende dag thuis te laten bezorgen. De klant hoeft dus niet meer terug naar de winkel. Wat dit extra bijzonder maakt is dat het systeem gekoppeld is aan een pin terminal. De klant hoeft dus niet af te rekenen via een online betalingssysteem, maar kan betalen in de winkel, zoals hij of zij dat altijd zou doen.

 

Experius is altijd bezig met het ontwikkelen van nieuwe extensies voor onze klanten. Een idee over hoe de webshop verbeterd kan worden? Wij denken graag mee over een passende oplossing.