De B2C oplossing van Experius

In de markt van B2C schieten de webshops, mede door de veranderingen in de markt, de grond uit. Hoe kan een B2C onderneming zich online onderscheiden van de grote massa?

Experius heeft een B2C oplossing ontwikkeld die een webshop onderscheidend kan maken en helpt om online meer te verkopen. 

 

huisstijl webshop
Magento

Online zichtbaarheid

Waarom klanten bij jou kopen? Dat spreekt vanzelf. Hoe je dit naar online vertaalt? Daar helpen wij je bij.

Omnichannel

Omnichannel

Heb je offline locaties? Koppel ze met jouw online shop en deel je winkelvoorraden. De grens tussen offline en online vervaagt met een Magento B2C omnichannel oplossing.

Mobiel Commerce

Mobiel Commerce

Zorg dat klanten jouw producten en winkels op elke moment en op elke locatie kunnen vinden. Zet in op ‘mobile first’ en haal het maximale uit je product experience.

Support

Ultieme klantbeleving

Personaliseer jouw klantenservice met realtime chat en geautomatiseerde e-mails. Koppel je kennisbank aan je AI chatbot en automatiseer de afhandeling van jouw support.

Online zichtbaarheid

De online competitie is groot. De juiste techniek helpt je boven de rest uit te steken. Doordat jouw webshop snel is, goed indexeerbaar en uitgerust met de laatste zoekoptimalisatie verbeteringen ben je perfect zichtbaar in Google. Zet advertentiecampagnes in om jouw merk ook online in de picture te zetten, zodat je de juiste doelgroep naar je trekt.

Google3

Omnichannel

Integreer offline en online door je eigen systemen te koppelen aan jouw webshop. Zo verkoopt je jouw assortiment ook offline en trek je nieuwe bezoekers naar jouw offline winkels. Laat de grens tussen offline en online vervagen: plaats schermen om te shoppen, geef updates via mobiel en stuur je marketing aan op basis van de offline aankopen van jouw klanten.

Oblique omnichannel 1

Mobile Commerce

Meer dan de helft van al je bezoekers gebruikt een mobiele telefoon om jouw website te bekijken. Door vanuit de “mobile first” gedachte je nieuwe webshop te ontwerpen en bouwen bedien je direct het grootste deel van je klanten met een snelle, gebruiksvriendelijke ervaring.

Oblique mockup

Ultieme klantbeleving

Help nieuwe bezoekers bij het vinden van hun producten via de Chat functionaliteit en beantwoord terugkerende vragen met een geautomatiseerde Chatbot. Handel retouren af, bied klanten inzicht in hun eerdere aankopen en doe passende aanbiedingen op basis van hun surf- en koopgedrag.

chat 6

EEN SELECTIE VAN ONZE B2C CASES

B2C CASES:

Oxfam Novib
Oxfam Novib
Bekijk deze case
Reisartikelen
Reisartikelen
Bekijk deze case
Oblique

MET TROTS WERKEN WE VOOR SUCCESVOLLE B2C KLANTEN:

Yannick Roling

Yannick Röling

E-commerce Consultant

Phone Number030-8200238
Email Addressyannick@experius.nl

Casper 2

Casper Verhorst

E-commerce Consultant

Phone Number030-8200238
Email Addresscasper.verhorst@experius.nl