B2C E-COMMERCE

Magento 2 Omnichannel oplossing voor B2C brands en retailers

Online en Offline in één

Maak van jouw onvergetelijke klantervaring een online beleving. Je eigen huisstijl en beleving vertaalt naar een online webshop. Deel al je producten in een nieuwe, online klantbeleving. Van fotoshoots, video’s en manuals tot social media posts en live instagram feeds.

Met jouw e-commerce platform breng je jouw merk en bedrijf bij je klant. Integreer je productassortiment, je kassasysteem en je social media presence in één platform dat met je meegroeit.

Online zichtbaarheid

Waarom klanten bij jou kopen? Dat spreekt vanzelf. Hoe je dit naar online vertaalt? Daar helpen wij je bij.

Omnichannel

Heb je offline locaties? Koppel ze met je online shop, deel je winkelvoorraden en laat je klanten reserveren in een van je winkels dichtbij. De grens tussen offline en online vervaagt met een Magento B2C omnichannel oplossing.

Mobiel voorop

Het overgrote deel van al het e-commerce verkeer is mobiel. Zorg dat je klanten jou, je producten en je winkels op elk moment en op elke locatie kunnen vinden. Zet in op mobile first en haal het maximale uit je product experience.

Ultieme klantbeleving

Help je klanten en maak je klantenservice nóg persoonlijker. Realtime chat, vraag en antwoord en geautomatiseerde klantenservice e-mails. Koppel je kennisbank aan je AI chatbot en automatiseer de afhandeling van je eerstelijn support.

Online zichtbaarheid

De competitie online is groot en  de juiste techniek helpt je boven de rest uit te steken. Doordat je webshop snel is, goed indexeerbaar en uitgerust met de laatste zoekoptimalisatie verbeteringen ben je perfect zichtbaar in Google. Zet advertentiecampagnes in om je naam en merk ook online in de picture te zetten, zodat je de juiste doelgroep naar je trekt.

Omnichannel

Integreer offline met online door je eigen systemen te koppelen aan je webshop. Zo verkoop je jouw assortiment ook online en trek je nieuwe bezoekers naar je offline winkel(s).Laat de grens tussen offline en online vervagen: plaats schermen om te shoppen, geef updates via hun mobiel en stuur je marketing aan op basis van hun offline aankopen.

Mobiel voorop

Meer dan de helft van al je bezoekers gebruikt een mobiele telefoon om je site te bekijken. Door vanuit de “mobile first” gedachte je nieuwe webshop te ontwerpen en te bouwen bedien je direct het grootste deel van je klanten met een snelle, gebruiksvriendelijke ervaring.

Ultieme klantbeleving

Help nieuwe bezoekers bij het vinden van hun producten via de Chat functionaliteit en beantwoord terugkerende vragen met een geautomatiseerde Chatbot. Handel retouren af, bied klanten inzicht in hun eerdere aankopen en doe passende aanbiedingen op basis van hun surf- en koopgedrag.

VERGELIJKBARE CASES:

Oxfam Novib
Oxfam Novib
Bekijk deze case
Reisartikelen
Reisartikelen
Bekijk deze case
Oblique

MET TROTS WERKEN WE VOOR SUCCESVOLLE B2C KLANTEN:

GEÏNTERESSEERD?

Neem contact met ons op:

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Yannick Röling

E-commerce Consultant

030-8200238
yannick@experius.nl