B2C E-COMMERCE

Magento 2 Omnichannel oplossing voor B2C brands en retailers

Online en Offline in één

Biedt uw klanten een onvergetelijke online beleving. Uw eigen huisstijl en beleving vertaald naar een online webshop. Deel alle producten in een nieuwe online klantbeleving: van fotoshoots, video’s en manuals tot social media posts en live instagram feeds.

Met uw e-commerce platform brengt u uw merk en bedrijf bij de klant. Integreer het productassortiment,  kassasysteem en social media presence in één platform dat meegroeit.

Online zichtbaarheid

Waarom klanten bij u kopen? Dat spreekt vanzelf. Hoe u dit naar online vertaalt? Daar helpen wij u bij.

Omnichannel

Heeft u offline locaties? Koppel ze met uw online shop en deel uw winkelvoorraden. De grens tussen offline en online vervaagt met een Magento B2C omnichannel oplossing.

Mobiel Commerce

Zorg dat klanten uw producten en winkels op elke moment en op elke locatie kunnen vinden. Zet in op ‘mobile first’ en haal het maximale uit uw product experience.

Ultieme klantbeleving

Personaliseer uw klantenservice met realtime chat en geautomatiseerde e-mails. Koppel uw kennisbank aan uw AI chatbot en automatiseer de afhandeling van uw support.

Online zichtbaarheid

De online competitie is groot. De juiste techniek helpt u boven de rest uit te steken. Doordat uw webshop snel is, goed indexeerbaar en uitgerust met de laatste zoekoptimalisatie verbeteringen bent u perfect zichtbaar in Google. Zet advertentiecampagnes in om uw merk ook online in de picture te zetten, zodat u de juiste doelgroep naar u trekt.

Omnichannel

Integreer offline en online door uw eigen systemen te koppelen aan uw webshop. Zo verkoopt u uw assortiment ook offline en trekt u nieuwe bezoekers naar uw offline winkels. Laat de grens tussen offline en online vervagen: plaats schermen om te shoppen, geef updates via mobiel en stuur uw marketing aan op basis van de offline aankopen van uw klanten.

Mobile Commerce

Meer dan de helft van al uw bezoekers gebruikt een mobiele telefoon om uw website te bekijken. Door vanuit de “mobile first” gedachte uw nieuwe webshop te ontwerpen en bouwen bedient u direct het grootste deel van uw klanten met een snelle, gebruiksvriendelijke ervaring.

Ultieme klantbeleving

Help nieuwe bezoekers bij het vinden van hun producten via de Chat functionaliteit en beantwoord terugkerende vragen met een geautomatiseerde Chatbot. Handel retouren af, bied klanten inzicht in hun eerdere aankopen en doe passende aanbiedingen op basis van hun surf- en koopgedrag.

VERGELIJKBARE CASES:

Oxfam Novib
Oxfam Novib
Bekijk deze case
Reisartikelen
Reisartikelen
Bekijk deze case
Oblique

MET TROTS WERKEN WE VOOR SUCCESVOLLE B2C KLANTEN:

GEÏNTERESSEERD?

Neem contact met ons op:

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Yannick Röling

E-commerce Consultant

030-8200238
yannick@experius.nl